Virginie Deroo

Ieoo!

Mijn naam is Virginie Deroo. Ik ben geboren op 21 augustus 1990 geboren te Poperinge. Ik woon bij mijn oudjes in het heuvellandse. Ik zit nu op kot in kortrijk, waardoor ik niet steeds moet pendelen naar de thuisbasis.
Ik heb één zus, Julie. Zij is zeven jaar ouder dan mij, maar toch mijn beste vriendin. Zij woont samen met haar vriend Lander. Op zaterdag doe ik bij hem een weekendjob, als secretaresse van de Advocaat.

In mijn vrije tijd hou ik mij vooral bezig met: Klj Zivoho, zingen tot mijn stem eraan kapot gaat, dansen, uitgaan, afspreken met vrienden… wel zowat alle hobby’s waarmee een persoon van mijn leeftijd zich mee bezighoud.

Waarom heb ik gekozen voor Sociaal werk?

Wel ik heb net 7 jaar kantoor achter de rug, dit was een bso- diploma en aangezien het zo slecht gaat in het werkveld. Ben ik maar eens gaan rondkijken wat mij zou kunnen interesseren in het hoger onderwijs. Ik kwam uit bij Management assistent, daarna kleuteronderwijs, maar mijn besluit stond vast ik ga voor Sociaal werk.
Als sociaal werkster kan je verschillende mensen helpen met allerlei problemen. En ik wil een persoon zijn die hen kan helpen!

Waarom dit project?

Ik vind het jammer dat er zoveel allochtone jongeren de kans niet krijgen om in te stromen naar het hoger onderwijs. In het project doen wij onderzoek naar de problemen en oorzaken en mogelijke oplossingen. Onze opdracht komt vanuit stad Kortrijk. Met hun steun kunnen we dit project samen tot een goed einde brengen!

Oefenboeken Ict

De opdrachten die gemaakt werden aan de hand van de oefenboeken vind je onder "Files".

8229_131536598878_808283878_2419533_6562353_n.jpg

"Een Vlaamse game-industrie? Het lijkt een contradictie maar ze bestaat. In Vlaanderen werden in 2006 voor 150 miljoen euro aan gemes verkocht. Met de consoleverkoop erbij gaat het over een jaaromzet van meer dan 200 miljoen euro."

WYDOOGHE B. Game on! we krijgen er niet genoeg van!, viWTA, Brussel 2008.

Klik hier, om het citaat op pagina 5 terug te vinden.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License