Carie Roelens

Hallo!

Ik ben Carie Roelens, 18 jaar oud en student aan de KATHO Kortrijk, departement IPSOC. Ik woon samen met m'n moeder en broer in het boerengat Jonkershove, deelgemeente van Houthulst.

Ik heb voor deze opleiding gekozen omdat ik graag anderen help. Ook omdat ik mijn vorige richting, secretariaat-talen, zodanig moe was dat ik iets totaal anders wou doen. Hier sta ik nu! Ik hoop maar dat Sociaal Werk een goede beslissing was, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Nu, waar de bezoekers in geïnteresseerd zijn: de wiki.
Samen met de andere leden van mijn projectgroep heb ik een wiki aangemaakt omtrent de in-, door- en uitstroom van allochtone jongeren in het hoger onderwijs. Dit project wil alle allochtone jongeren een gelijke kans geven om verder te studeren. Ikzelf vind het een goed initiatief van stad Kortrijk, vooral omdat ze de beste projectgroep uitgekozen hebben om dit project uit te voeren!

Het is een interessant project omdat het alle allochtonen meer kansen geeft, in alle opzichten. Niet alleen om verder te studeren, ook om een mooie toekomst op te bouwen: je eigen droomjob met een goed betaald loon aan het eind van de maand. De droom van iedereen, toch?!

Snuffel voor de rest maar gerust wat rond, hopelijk kunnen wij jou met deze wiki iets bijbrengen!

Ciao!!

Citaat:
'Een Vlaamse game-industrie? Het lijkt een contradictie maar ze bestaat. In Vlaanderen werden in 2006 voor 150 miljoen euro aan games verkocht. Met de consoleverkoop erbij gaat het over een jaaromzet van meer dan 200 miljoen euro.'

Bronverwijzing:
WYDOOGHE B. Game on. http://www.cjsm.vlaanderen.be/e-cultuur/downloads/dossier_jongeren_en_gaming_viwta.pdf, geraadpleegd op 12.01.2010, p. 5.

Klik hier voor de publicatie

11862_1340902161602_1202611985_1066902_1254787_n.jpg
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License